loading...
دانلود اهنگ های جدید روز ایرانی|1377music
محل تبلیغات


آخرین ارسال های انجمن
Admin77 بازدید : 96 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید و زیبای علی تکتا به نام بی اندازه



fd6cf118141d3e3c5b97db226971f15d دانلود اهنگ جدید علی تکتا به نام بی اندازه

 

دانلود در ادامه ی مطلب

fd6cf118141d3e3c5b97db226971f15d دانلود اهنگ جدید علی تکتا به نام بی اندازه

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم128

 

 

متن آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) به نام بی اندازه

من دنیام با عاشقی درگیره

دست من نیست این که دلم میره

میره تا رویای قشنگی که

دستام و دستای تو می گیره

بی اندازه دل به تو می بازم

با احساست روزم و می سازم

هر جای دنیایی دلم اونجاست

هر جایی تو قلب منی بازم

بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم

بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم

تگ دوم آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) به نام بی اندازه

تو مثل من عاشق احساسی

عاشق این عاشق احساسی

آرومم چون شکل.خودم هستی

خوشحالم چون حالم و می شناسی

دل رویای قلبتو می دونه

چون حرفات با قلب تو می خونه

وقتی پیش همدیگه آرومی

خوش بختی تو مشت دو تامونه

بی اندازه دل خوش این حالم

کنار تو بگذره هر لحظه و هر سالم

خوش بختیم و پیش تو می بینم

با تو پر تجربه ی دنیای شیرینم (دو بار)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحات بعدی

دوستان اهنگ بعدی را در صفحات بعدی دانلود کنید


درباره ما
Profile Pic
...بزرگترین سایت عاشقانه...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از خواننده ها را دوست میدارید؟؟
    به نظر شما وبلاگ چطوره؟
    محل تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 10,665
  • بازدید کلی : 60,862
  • برنامه های مورد نیاز سیستم عامل