loading...
دانلود اهنگ های جدید روز ایرانی|1377music
محل تبلیغات


آخرین ارسال های انجمن
Admin77 بازدید : 104 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

سه آهنگ جدید و فوق العاده زیبا با صدای نیما و رضا شیری با لینک مستقیم
  نام ترک ها : من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی 
ترانه : حمید فریزند و مهرزاد امیر خانی
آهنگساز : حمید فریزند و مرتضی پاشایی 
تنظیم : مسعود جهانی و مرتضی پاشایی 
تهیه شده در استودیو رضا شیری  

 

Nima Reza Shiri 3 دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری  من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی


دانلود در ادامه مطلب

سه آهنگ جدید و فوق العاده زیبا با صدای نیما و رضا شیری با لینک مستقیم
  نام ترک ها : من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی 
ترانه : حمید فریزند و مهرزاد امیر خانی
آهنگساز : حمید فریزند و مرتضی پاشایی 
تنظیم : مسعود جهانی و مرتضی پاشایی 
تهیه شده در استودیو رضا شیری  


Nima Reza Shiri 3 دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری  من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید…

 

————————————————————————-

MP3 128

Nima & Reza Shiri - Khanoomi
download دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری  من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی
Nima & Reza Shiri - Mimoonam Man ba to

download دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری  من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی

Nima & Reza Shiri - Man Nadidamet

download دانلود سه آهنگ جدید نیما و رضا شیری  من ندیدمت ، میمونم با تو ، خانومی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
صفحات بعدی

دوستان اهنگ بعدی را در صفحات بعدی دانلود کنید


درباره ما
Profile Pic
...بزرگترین سایت عاشقانه...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدام یک از خواننده ها را دوست میدارید؟؟
    به نظر شما وبلاگ چطوره؟
    محل تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 1,163
  • بازدید سال : 10,630
  • بازدید کلی : 60,827
  • برنامه های مورد نیاز سیستم عامل